Monday, November 8, 2010

Takootnya

Hurm . Semua student pun busy nak balik rumah . Saya ? . Still lagi menjadi penghuni hostel yang agak menyeramkan ni . Ee seram la jugak . Um ni nak share something la . Cerita dia begini . Dulu kan before balik raya, saya selalu tido lambat coz buat assignment . Almost everyday la tido after pukul 12 malam . Malam tu , after dah kemas2 semua barang2 saya pun dengan semangatnya naik atas katil . Katil saya pulak tingkat atas . Terpaksa la panjat lagi biarpun penat buat kerja . Saya pun baring la n ready nak tido . After saya tutup mata kan saya rasa macam saya kat dalam bilik saya kat rumah . Nak buka mata tapi tak boleh . Pastuh nak bergerak pun tak boleh jugak . Rasa macam badan kena tindih . Pastuh dengar la pulak roomate ketawa kat belakang saya . Time tu dah start naik bulu roma . Seram weih . Saya pun tiba2 ingat pesan ibu . Baca ayat2 untuk melindungi diri dari syaitan . Tak lama kemudian saya pun boleh bergerak . Tapi badan lenguh sangat2 . Macam baru berlari keliling padang jak . Terus saya tido pastuh hihi .



P/S: Sleep to rest our brains. Better sleep early hihihihihi

0 Suka Bebelan Si Farah:

Post a Comment

Kalau Berani Komen Laa :))