Thursday, September 1, 2011

20 Soklan Yg Lelaki X Suka Kaum Hawa Tanya

Korang sayangkan hubungan korang ? if tak, pa kata korang cuba guna soalan-soalan di bawah time jumpa dengan dia.

1. Apa yang awak tak suka tentang saya ?


2. Adakah awak lebih sayangkan saya lebih daripada mak awak ?


3. Adakah awak serius dalam hubungan kita ?


4. Apakah alat solek yang sesuai untuk saya pakai ?


5. Adakah awak rasa kawan saya lebih cantik ?


6. Berapa ramai anak yang awak mahu ?


7. Tidakkah awak rasa ini adalah masanya untuk kita berbincang ?


8. Boleh awak teka apa yang berbeza pada diri saya ?


9. Berapa ramai perempuan yang suda awak jalinkan hubungan ?


10. Kenapa awak berpakaian begini ?


11. Pusat membeli-belah yang manakah mempunyai harga yang murah ?


12. Awak betul-betul ka cintakan saya ?


13. Boleh tak awak belanja saya shopping hari ini ?


14. Bila kita nak kahwin ?


15. Bila awak nak tukar kereta baru ?


16. Awak curang dengan saya, betulkah ?


17. Kita ni sesuai tak ?


18. Ke mana awak pergi, kalau saya tiada di sisi awak ?


19. Kenapa awak suka kawan dengan saya ?


20. Kenapa kita selalu berjumpa ?

Ok selamat Berjaya !! 

0 Suka Bebelan Si Farah:

Post a Comment

Kalau Berani Komen Laa :))