Saturday, November 19, 2011

Good Bye Sabah tercinta :((

Assalammualaikum W.B.T
wahai Bloggers yg Cute2 n Hensem Sekalian



Ok pagi-pagi lagi aku dah dibangunkan.. 
macam biasa laa.. 
kalau di sabah paling lambat bangun pon pukul 8 haha..
 dan aku teramat mengantuk ok..
oleh sebab aku x bangun-bangun..
ibu pon kata "kau mau ikot kaa pegi tamu ?. kalau kau xmau ikot kau tinggal sama adik-adikmu laa"
wahahaha..
kalau bab itu aku x mau laa tinggal..
xmau lagi jadi babysitter..
hahaha..
so dengan segera aku siapkan adik-adikku..
pastu aku pulak yang besiap..
semangat dowh kalau nak bejalan nii..


kami sekeluarga jalan-jalan di Tuaran..
ee bestnya..
lama x jalan sama-sama..
hihihihihi..
first kami brekfast dulu di kedai uncle..
adik my ayah baa..
suda siap mamam kami duduk-duduk jak..
my ayah pulak story mory dengan seorang lelaki yang agaks tua sedikit laa..
ceta pasal bisnes baa..
naa malas laa kami menunggu..
my ibu, aku and my lil sista jalan dulu..



Kitorang bertiga jalan2 kat Tamu (pasar minggu) ..
tengok2 tudung laa ..
tapi tujuan utama cari bahan2 masak untuk ayam masak rendang .. 
pusing2 kami cari bahan2 tu .. 
then jeng jeng jeng .. 
kami tejumpa mangga !!
my fevret ok ..
dah lama nak makan ok ..
so dengan segera n xtau malu aku ambik n suru ibu bayar hahaha ..
berliur aku tengok mangga tuu .. 
x sabar terus nak balik rumah haha ..
kami teruskan lagi jalan2 ..
tiba2 kami tenampak benda hijau tuu dari jauh ..
tadaa !
durian !! hahah
aku pon pujuk ibu belikan durian putih tuu ..
hihi .. jarang baa makan buah tuu ..
1 bijik jak kami makan .. 3 ulas sorang jak ..
my lil sis pon melahap jak hahaha ..
comey jak dia .. rindu kau auni kihkihkih ..
after that pegi beli ayam pulak ..
alaa ..
ayam dalam plastik tuu jak ..
xkan mau beli yang masih idop kot ..
agaks2 laa beeee hahaha ..
xlama pastuu ayah call laa ..
nak balik dah ..
nanti karang lambat pulak nak antar aku pegi airport ..




after dah siap2 makan semua .. 
(malas laa mau story pasal di ruma yaa .. nanti sampai 5 tahun x abis hahaha )
aku pon angkat semua barang2 ..
mintak kazen mazen angkat barang ..
aku angkat yang ringan2 jak hahaha ..
kejamnya ..
1 family antar aku pegi epot ..
kesedihan mula menyulubungi diriku ..
hahaha geli geleman aku weiihh ayat atas tuu ..
b4 that kitorang ambik aunty (adik ibu) dulu ..
aunty mau bagi lens baa tuu ..
dia suru aku jual sama kawan2 di sarawak .. 
hahahahah sot my aunty tuu ..
then kitorang pegi minum2 dulu kat restoran yang agak bedekatan la dengan airport ..
awal lagi time tuu ..
ok yang funny nya my lil sis (auni) tiba2 terkencing ..
sebelum ni langsung x pernah .. 
abis basah seluar my ibu hahaha ..




Cuaca time tuu memang laa ..
golap golita ..
balik2 aku kata " delay laa nii " hahaha ..
mengharap laa kan coz aku x puas lagi nak spend time dengan family :'( ..
on the way pegi epot pon ujan dah lebat sangat ..
traffic jam lagi tuu ..
memang tension laa time tuu ..
dah laa lambat ..
pastu time nak check in pon ada orang nak buat hal ..
aku dah lama baris nii senang2 jak family banglaa nii potong line ..
mau jak aku langgar dengan troli aku time tuu .. bengong !
umm part boarding nii laa aku lemah ..
aku x sanggup nak tengok family aku lagi ..
if dah masuk tuu aku xkan tengok dorang lagi ..
sedih weh ..
dah laa time aku dah masuk tuu ibu call lagi ..
lagi laa tambah sedih ..
macam mau x mau jak aku pick up call ibu :( ..






nii laa last gamba aku snap kat epot b4 ako boarding .. sedihnyaa :(






ok laa thats all .. paipye !! :))

2 Suka Bebelan Si Farah:

violence

ehehhe..mimang branie nie...beranie kunnun la..ahahhaha..adeii ginawo..ok..im also like fruit call'mangga's'ciss!ada S LA PLA TUE..AHAHAH...NO.1 D DUNIA...kalah2 lagi tue urg yg branak..firstly hepi dpt bca blog urg2 sbh2..busan bha kalo yg smnjung2 nie..hepi2 lgi bila pgalamn yg sma kita pena hadapi..gelak cumel jha dlm hati bca bebelan SI FARAH nie..eheheheh..ANYway LIKE U Post...buat lgi bnyk2...nnti sy p rjin komen..ahahahhahah...n ko PLA jan mlas2 bca blog kio..

Farah Najwawa

haha baa bulih baa kalau kau :P

Post a Comment

Kalau Berani Komen Laa :))