Tuesday, January 10, 2012

Beza Boys and Girls


Assalammualaikum W.B.T
wahai Readers yg Cute2 n Hensem Sekalian

Haluuu ~ harini kann .. tiba2 rajin pulak aku nak hupdate blog kan .. ni post yang ketiga yang aku buat harini .. haa .. hebat x ? x eyh ? alaaa xpa laa .. hahaha .. harituu kan aku ada baca kat majalah pasal beza antara lelaki n pempuan .. ntah laa betul or x .. so nii laa hasilnya yang aku baca tuu :P .. jummmm ~~

1) Berat otak kebanyakan perempuan ialah 1.25 kg berbanding lelaki iaitu 1.42 kg. Tetapi ini tak bermakna lelaki lebih bijak darpada perempuan. (patut laa lelaki nii suka tido. Berat kepala dengan otak rupanya hihi)


2) Perempuan lebih gemar melintas jalan dengan menggunakan ‘zebra crossing’ tetapi tidak lelaki.(biasa laa tuu. Kan lelaki suka berlagak hero. Main lintas jak kat mana-mana)


3) Lelaki akan memilih perempuan yang cantik di matanya sebagai teman hidup. Manakala perempuan tidak hanya melihat pada ke’hensem’an tetapi kualiti-kualiti yang lain.(ni betul. Tak sedar muka tak hensem sangat pon tapi nak jugak yang cantik)


4) Perempuan memicit ubat gigi dari bawah manakala lelaki melakukan dari tengah.(oo yaka. Baru tau pulak kihkih)


5) Rekod perubatan menunjukkan perempuan adalah pesakit yang baik dan pandai menjaga diri. Manakala pesakit lelaki lebih menyusahkan.(perempuan kan pembersih. Tak macam lelaki. Pengotor. Semua pon nak perempuan yang uruskan. Sebab itu laa dorang nak kawin. Supaya tak susa-susa lagi nak buat kerja rumah)


6) Perempuan dapat menyambunyikan perasaan tetapi lelaki suka menunjuk-nunjuk.(absolutely right!! Haha)


7) Perempuan selalu bermimpikan rakan-rakan dan orang yang mempunyai suasana yang sama dengannya tetapi lelaki bermimpikan yang asing suasana dengannya.(hemm. Entah laa)


8) Dalam ujian kepandaian, perempuan mampu melakukan lebih baik daripada lelaki.(dorang tu terer dalam isu perempuan jak.benda lain mana laa dorang tau tuu)


9) Perempuan tidak akan mencari kuncinya selagi belum sampai di depan pintu tetapi lelaki mengeluarkan kunci sebelum sampai pintu.(betulkah ? nanti saya Tanya kaum lelaki dulu hihihi)


10) Perempuan mempunyai pendengaran yang lebih baik berbanding lelaki.(ni bergantung dari individu tu jugak. Kalau dia memang ada masalah pendengaran nak buat macamana kan. Tak kesah laa dia tu perempuan or lelaki)

yang dalam bracket tuu aku yang buat tau .. dalam majalah xda tulis macam tuu hahahah :P



ok laa thats it .. paipye ~~J

3 Suka Bebelan Si Farah:

Aisyah_AreNeil

mcm ni ktk wat blog cantik mcm tok???

purple yaya

fakta yg benar
http://purplelovekeyra.blogspot.com

Farah Najwawa

aisyah :: ktk nangga blog tok .. nya byk polah pasal mncntkkan blog :)) http://www.lyssasecret.com/

Post a Comment

Kalau Berani Komen Laa :))