Tuesday, December 18, 2012

Terbang ke langit.. wuhuuu !!

Assalamualaikum w.b.t


Good morning ebribadii !! okeeyy sangat mengantuk.. awal-awal pagi lagi dah kena bangun.. set alarm 6.30 am tapi aunty kejutkan pukul 6 am.. ya rabbiiii.. memang kelam-kabut saya dibuatnya hahahaha.. ye laa dorang kena pegi keja pastu kena hantar saya pegi epot dulu.. tak pa laa.. saya ni menumpang.. so ikut jak laa haha.. flight pkul 9 am tp dah ada kat epot 7 am.. nasib baiklah ada wifi nii hah.. dapat jugak menghilangkan keboringan diriku haha.. 

Buat apa di epot ?? haaa.. curious laa tuu (haha perasan kena tanya :P) saya mau p Kuching baa nii.. ada interview degree kat UiTM Samarahan.. tapi kena pegi Labuan-Miri-Kuching.. 2 flight saya naik arini.. sebab apa tak direct ke Kuching ?? ticket habis sayang.. ni pun semua salah saya hahaha.. maafkan saya AYAHANDA DAN IBUNDA hihihihi.. 

Sebelum tuu kita breakfast dulu !!!

Sausage McMuffin and Hot Milo.. yummyumm ~


oke thats it.. paipye ~

0 Suka Bebelan Si Farah:

Post a Comment

Kalau Berani Komen Laa :))