Sunday, September 7, 2014

Kata-kata terakhir dari Cocoroach



Assalamualaikum w.b.t


Hai Hello Konichiwa Bonjour dan lain-lain.. adakah semuanya siha-sihat belaka? Kalau sakit tu bawa-bawa lah berehat.. kalau teruk sangat pergi lah hospital.. nanti susah pula kalau-kalau pengsan di tengah jalan..

Baiklah.. Marilah kita straight to the point ye (ececeh terEnglish pulaa :p)..

This post is actually dedicated to my Housemate time study dekat UiTM Seremban (March-July 2014)..
Maaf lah.. setelah berbulan-bulan baru lah dapat upload video ni.. itu pun sengsara juga nak edit video ni.. biasalah kalau dekat rumah.. busy memanjang.. ada saja masa sebenarnya tapi malas lebih kuikuikui.. 
Okay lah jangan buang masa.. jom tengok video kat bawah ni :)



So how? okay dok? alaa biasa saja kan? well.. i am not a good video editor.. maaf dan ampunilah diriku ini ya :P ..

Baiklah.. sampai ketemu di lembaran yang lain :)



1 Suka Bebelan Si Farah:

noor nadhirah

indu syg2 semua tw........very2222 misss memottt wif uoollssssssss

Post a Comment

Kalau Berani Komen Laa :))